Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 10 Jun 2013

Mind over pain.

Assalamualaikum.

Derita dan sengsara hari ni. Sebarang pergerakan semuanya sakit. Terutama sekali kat pinggang.

Terlebih tidur atau tak cukup tidurkah?

Memang takleh lena pun semalam. Sebab sakit tulah. Melangkau ke hari ini pula sakitnya.

Jalannya pun udah macam penguin. Hihi. Terkedek2 ke kiri ke kanan. Sangat kelakar rasanya. Walau sakit tapi dalam hati dok membayang macam manalah kawan2 dok tengok aku berjalan hari ni. Turun tangga pun amik masa 5 minit.

Konon2 sight seeing la. Tapi org tengok pun tau aku sakit dan sangat tak larat.

Mind over pain. Mind over pain. Itulah yang aku cuba nak terapkan sambil dalam hati tak henti2 memohon bantuanNya. Permudahkanlah untukku. Permudahkanlah segalanya. InsyaAllah... Amin.

Semalam saja entah berapa kali kusapu yoko2 kat pinggang. Sampai dah tak rasa pula kesannya. Punyalah tebal kulit dan lemak yang melekat ditubuhku. ;-)

Ermm. Jap lagi minah tecit tu habis kelas. Aku pun kena gerak pelan2 la. Turun tangga ke kereta dan sediakan lunch. Lepas dia mandi dan bersiap nanti nak terus makan. Oleh sebab aku lambattttt... Maka kena gerak awalll.

Sampai jumpa.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails