Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 16 Jun 2010

TAG 1

Punyalah lama aku biarkan blog sepi, apa nak buat.... malas sebenarnya, sampai aku dah 4 kali kena tag... haha..

maka hari ni aku rajinkan diri buat tag-tag tersebut. Tag pertama dari anak murid aku daa... si Ateefa yang chumel...

1.Thank and link the person that tagged you
Terima kasih Cik Ateefa, ni memang membantu di saat ketandusan idea...

2.Tag 10 bloggers you've recently discovered and think fantastic

Dah tentu yang ada dalam bloglist aku la.... tak caya, g la jengah...

3. Contact that blogs and let them know they've been tagged

Tak mau kot, malasss.... masih mood cutie....

4. State 7 things bout yourself

- saya tinggi

- saya besar

- saya suka kucing

- saya suka jalan jalan

- saya suka window shopping

- saya suka berniaga

- saya sayang orang yang sayang saya


YEAYY!!! Dah siap!!!

Jumpa lagi nanti...

Bubye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails