Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 16 Jun 2010

TAG 4 - dari Suejoshua

HOME MADE TAU FU FAH by KRZ
Saja tepek gambar ni, pomot sikit

Ekceli macam sama dengan tag yang Ateefa bagi. Tapi kali ni aku buat juga khas untuk yang rajin masok dapor kan... walau aku tak rajin masak cuma rajin makan je...haha....

1- Jutaan terima kasih buat Sue dari http://suejoshua.blogspot.com/ kerana ingat kat aku. Kalau kita dah kena tag, maksudnya orang tu ingat kat kita la kan..Really appreciate it....

2- Disini aku juga turut TAG kepada

Acik Lana
Khaty
Ayiez
Cikgu Ilah

Dan pada sesiapa yang rajin nak buat TAG ni sudi-sudikanlah yer..
Silalah buat sendiri pastuh tag orang lain, bukan susah.

3- 7 perkara mengenai aku:

1- Aku seorang yang serius kalau org tak kenal
2- Suka menulis (tapi cam lama dah tak asah pensil)
3- Suka memasak (suka jer nak cuba resipi baru)
4- Suka bagi orang makan (rasa bahagia camana ntah...)
5- Suka bersantai bersama keluarga...
6- Suka mengajar supaya ilmu yang di ajar tu berguna pada murid aku nanti
7- Seorang yang gila2 jugak!

Penghujung TAG kali ni dengan pantun dua kerat

''Terima Kasih Daun Keladi, Lain kali tag la lagi''




Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails