Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 14 Jun 2010

Kawin Kawin

Bunyi macam main kawin2 waktu kecik2 pulak. Main masak2 bagai. Zaman kanak2 penuh kretip, no wonder anak2 terlebih kretip.

Hehe.... Ni kawin betul2 la.

Hari Ahad, ajak KRZ g kenduri kawen adik Ila, org kuat pejabat skul aku. Tahniah La, sampai jugak jodoh kamu ngan jejaka idamanmu... haha...

KRZ seperti biasa, jadi drebar kesayangan... haha... Apiki dodo.... Sampai2 ada jumpa dua orang rakan dari skul tapi depa otw balik dah.

Jadi terus serbu nasi minyak pengantin.... Pastuh pengantin paksa2 suruh makan... Dan sebab cuaca yang terlalu panas, Apik mintak suruh bukakkan baju beliau... Dan ini muka aku..... Thanks ar KRZ sebab sudi amek gambar aku walau pun candid.... Kami sudah makan awal, baru kawan aku si Podjie ni sampai.... teman la dia makan jap, kan... katanya malu makan sorang.... Dan sebelum balik wajib posing dengan pantin kat pelamin... semoga berbahagia selalu dan pesan aku pada Ila, semoga tabah hati....

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails