Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 14 Jun 2010

Open Day @ Tadika Seri Cendekiawan

Salam buat semua. Lama sungguh rasanya tak ngapdet. Bizi bizon sejak jadi isteri peniaga.... haha...

Sebelum melanjut pada cerita terkini dan tag yang ada tiga...., pada entri ini aku nak ceritakan kisah aku g kindergarden Cik Patin. Pagi 2 Sabtu lepas. Mak aihhh... 2 Sabtu maksudnya cerita ni dah basi... baca jer la... Sampai2, aku terpegun la sebab dinding2 kelas semuanya dihias cantik... Semua hasil kearya murid dilekatkan..... Sangat cantik la.... Pastuh aku mencari2 hasil kerja anak aku.. dan akhirnya jumpa.... Sambil menanti giliran, aku g la tengok gambar2 lawatan yang dilekatkan... Ini kat KFC... ini pulak sedang beratur, Fatin sepan sekali dan mengantuk... mata siap pejam... ketawa sorang2 bila tengok gambar nih... Sebelum balik aku paksa Patin duduk ngan Teacher Kong dan Teacher Anita... ha... balik je umah tibalah masa untuk aku belek buku2 yang sudah habis Patin belajar setengah tahun ni... dan jugak report kad.... semua markah penuh... biasak arrr... tadika... sok naik sekolah rendah taulah ko nak betapa payahnya nak kejar kawan2 yang pandai2 tu...

Bila KRZ balik petang Sabtu tu, aku ringkaskan la komen2 cikgu Patin antaranya Patin ni tak mahu mengulang bila membaca. Dia hanya nak baca sekali jer.

Dan dia suash nak kawan dengan kawan yang lebih tua, buat dia sikiit moody bila sampai awal pagi2....Hmmm... ok, jumpa lagi nanti. Wassalam.


Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails