Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 6 Julai 2010

Talcum Powder Party

Parti la sangat... memang berpesta sakan anak2 aku semalam Hmmm... aku kan demam, dengan selesema hidong sumbat. Aku tido dalam bilik lepas KRZ balik skul. KRZ tido kat depan atas sopa. Aku bangun2 terus g depan dan tengok apa yang berlaku. Aku rileks dulu, amik camera snap gambar....Pastuh aku g kat KRZ yang macam nak demam jugak tu... aku tanya dia, tau tak apa berlaku. Terpisat2 lah KRZ bangun. Dia kata dia ada bau wangi, tapi sebab tak larat sangat jadi tak bukak la mata. KRZ tak bangun lagi, aku amik rotan kasi hantam ini 2 worang budak.... Kenapa aku hantam? Tengok gambar ni... sampai ayah pon depa sapu bedak!!!!
Ni lepas kena hantam.
Masing2 dok mengalir air mata la kan. Pastuh KRZ bangun dan baru ubat sebenar depa dapat. KRZ paksa depa cuci sopa. Bagi nampak itamnya kata KRZ sambil jerkah si kecik berdua... Kata suka sangat mengelap kan..... Fatin buat kerja ada sikiit lembab tak macam Rafiq, sekejap je dah habis lap 2 sopa. Tapi Rafiq ngelat, selalu pandang2 aku dengan harapan "Apik tak mau buat lagi la Mi...." Bilaaku gtau KRZ, dia kena paksa buat terus..... Ha... ha... Macam2 lah anak2 ooiii!!!!

5 ulasan:

eT berkata...

hahaha...comel jek muka memasing sedey kene denda...cian..tp xper...pengajaran baru tuh..hehe...

Acik Lana berkata...

hahahahahahaha!!!!!aduyai..lawak je tgk.

tp btol la kak..harus didenda..cam kita la kecik2 kan.kalo tak takdenya serik..tp serius umah akak macam dilanda salji..ngeeee

zan-xray berkata...

haru biru dibuatnya..
anak pun dah terima pembalasan.. sabo je la.

Suejoshua berkata...

Wakakaka...pecah perut aku ketawa guling2 tengok gelagat anak2 nko pidah oi! MFJ pun ketawakan! adehhh!

hot mama rauf berkata...

HAHAHHAHAH... LAWAK LA TENGOK MUKA DIORANG..... SIANNYA DENGAN BEBUDAK TU.. MASA MAIN DEPA TAK INGAT.. DAH MAIN DAN KENA MARAH BARU PERASAN.. TAK BOLEH KE????

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails