Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 11 Januari 2010

Malam Sabtu di Seksyen 23

Hujan dah berhenti, boleh la aku sambung update. Terpaksa upload gambar g kenduri kawen Juan sama Emy kerana takut segan ngan Acik Lana. Beliau telah membuat ku 'segan' kepadanya lalu aku bertekad upload gambar laju2. Bila sudah publish, aku sepertinya malas pula mau edit. Jadi, kubiarkan saja entry tersebut.
.
Ni cerita hari Jumaat malam Sabtu. Kami ke Shah Alam untuk mesyuarat KCT. Tapi memandangkan aku ngan KRZ sudah lapar tergedik2, kami singgah makan di Qaseh Bistro. Lepas makan terus ke 23 tapi meeting sudah habis, kami terus ke Jaja Cafe. Hmm... makanan kat sini sedap2 belaka plus pedas! Kuantitinya pun banyak dan pinggannya pun besar. So sambil menanti makanan dan sambil makan kiranya ada sort of meeting la. Sambil2 borak, ada nampak satu handbag baru. Cantik... Tuannya??? Laaaaaaagi cantik...
.
Ni pulak gambar aku dengan Tuan beg yang bertema parti liar hula-hoop. Cantik kerana berpakaian menarik!Tak lupa juga turut serta ialah Cik Patin yang anti-momi pada malam tu... mungkin kerana seminggu sekolah terasa macam setahun kot.
.
Entah kenapa sangat terasa punyalah panjang seminggu yang lepas tu . Mungkin sebab kerja banyak dan Fatin juga mungkin dah terasa penat stadi kot? Kan dia dah start g tadika? Tu yang bila jumpa Acik, seronok bagai hingga aku boleh pengsan nak kena pujuk bila dia tak mau balik! haha! Bye!

1 ulasan:

Acik Lana berkata...

hahaha.btol la tu..party liar.kui3.

mish u la kak!mish patin oso.. T_T

cheh.padahal umah sebelah jek.

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails