Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 12 Januari 2011

First long waited homework!

Assalamualaikum....

Hai semua. Ni saja nak tepek kat sini. Setelah menanti sekian lama, akhirnya hari ni ada juga homework untuk Fatin.

Beliau sangat gembira dan Rafiq yang takde homework pun mengaku turut ada homework.

Sebenarnya pertengahan cuti tahun lepas Fatin dah mula sebut semua nama kawan2 kelas Preschool 1 (Rose Class). Siap minta dengan aku ngan KRZ nak g skolah, nak g skolah.

Pedulik ar korang nak kata aku masuk bakul angkat sendiri ke hape kan.<--khas untuk org yang tak suka aku dan tak suka blog aku tapi masih tetap menebeng kat sinik.

Tapi Fatin memang jenis sangat suka g skolah, buat homework. Kalau tersangat penat dan tertidur atas meja waktu buat homework, tiba2 terbangun, dia boleh sambung buat..... KRZ sangat kagum ok....

Ni kerjanya. Kalering je pon. Tapi dia punya pesan ngan aku waktu aku tengok buku ni alahai... sangat kelakar.

"Momi, edible things, roti, watermelon, ciken, rice and fish. Roti tu peach kaler, watermelon red!" Sampai watermelon je dia pesan. Tengoklah ciken, fish and rice sudah warna hantam saja..

Haha. Oklah tu kan? Jumpa lagi nanti. Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails