Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 8 Januari 2011

Keropok paling sedap!~

Assalamualaikum....

Hehe. Maaflah kalau entri kali ni bagi korang teringin. Tapi ini keropok paling sedap aku makan. Rasanya yang perkenalkan kat aku DEL. Masa CNY tahun bila ntah. Sekali tu je dia bagi pon, kemudian aku g cari sendiri.

Biasa aku g beli kat Melaka Corner di LG One Utama. Kalau aku tak silap la nama kedai tu. Harga sebalang 16 hingget. Tapi stok sangat cepat pinish kat situ. Lama pulak tu kalau nak tunggu stok baru sampai. Memang rare dan sangat sedap dimakan.
Tahun ni spesel sikit sebab aku jumpa dijual dikedai berhampiran rumah aku pulak. Dan harganya lebih murah. RM13.90 ke 13 hingget, dah tak ingat pasal dah abis dah pun. Berebut makan dengan anak2. Hehe...

Kalau nak oderlah yer. Kena cepat2 sebab sangat cepat habis. Barang PANASSSS ni...hehe..

Bubye!

3 ulasan:

Dija berkata...

Fidah, kerepek ni bukan rasa ubi ke.. cam biasa makan kat umah mak mertua aku.. dorg biasa beli 1 kampit besar.. mmg best.. anak2 makan non stop..

Aidafidah berkata...

macam kepek ubi tapi lebih lemak dan berkrim. Ok, krim tu tipu. Kalau kerepek ubi keras sikit kan? Sekampit berapa tu? Nanti boleh belikan, beli balang ni mahal la.

Dija berkata...

x keras pun, tu budak2 suka..
x tanya la plk harganya.. nanti aku balik klang tnya lagi..
x tau la keropok yg sama ke tidak..

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails