Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 8 Januari 2011

Adik Ila & Me!

Assalamualaikum semua.

Hai apa khabar? Hehe..... ni gambar Rabu lepas. Aku dengan adik Ila. Tengah sarat hamil sekarang ni. Semoga selamat melahirkan nanti yer.
Nanti anakmu mesti gebu macam mama juga. Lawa mesti macam papa dia. Kan??? Ha.... ni gambar depa waktu kenduri umah Bad di Desa Coalfield.
Aku senang dengan Ila ni. Dia ni kira macam orang kuat di opis tempat keje aku la. Kalau dia takde, mesti aku tanya, Ila mana?

Nasib baik ada orang harapan kedua, Puan Rosie. Apa pun, aku harap Ila dapat terus maintain jadi diri dia. Aku suka sangat cara Ila ni buat keje, kemas, tersusun je.

Nanti pasti lebih bermakna hidup Ila dengan kehadiran cahaya mata yang ditunggu2 tu. Selamat menjadi ibu ya dik Ila.

Bye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails