Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 8 April 2013

Demam campak.

Assalamualaikum.

Apa khabar korang? Harap sihat2 selalu. Walau aku lebih banyak mendiamkan diri. Atau memang diam terus... Ingatan pada korang tak pernah padam.

Ketahuilah sangat rindu pada good old days. Memanglah jauh di sudut hati harap semua akan kembali seperti dahulu. Bertegur sapa beramah mesra. Tapi banyak sangat halangannya. Paling utama kesihatan aku la. Tapi aku ok. Setakat ni la.

Hmm. Anak2 pun ok je. Rafiq baru nak baik demam campaknya yang dah masuk minggu ketiga. Fatin pula malam tadi demam. Pagi ni dah berbintil2 seluruh tubuh. Kasihannya.

Ternampak2 macam mana Rafiq menahan sakit bila campaknya penuh satu badan. Hai lah hati seorang ibu. Lemah lutut rasa nak tercabut semua sendi tengok anak sakit. Tapi pura2 kuat depan depa. Nanti lagi lama depa sakit pula.

Doakan anak2ku cepat sembuh ya sahabat sekalian. Cepat tak cepat paling kurang 2 minggu juga la.

Minggu lepas terpaksa bawa Rafiq ke tempat kerja sebab tadika tak nak terima lagi. Kalau hantar ke taska pula akan menjangkiti budak2 lain.

Aku kerja lebih sikit la mana naik ke kelas dan bila free atau selang sejam kena turun jenguk dia pula di bilik rawatan. Kenalah kuarantin. Kang tak pepasal students aku pulak terjangkit. Hihi.

Fatin dapat mc seminggu. Ahad doktor suruh sambung lagi seminggu. Rehat panjang2. Tapi tak boleh kat rumah la. Ummi tak boleh cuti lama2. Kena kuarantin macam Rafiq juga la.

Sebenarnya tak nak update ni. Tapi... Tak adil untuk korang la kan. Adil ke tidak untuk aku tu belakang cerita. Aku kan memang macam ni.

Maafkan salah silap aku ya. Sampai jumpa lagi. Assalamualaikum.

P/S: gambar anak2 berbaju kuning gambar pagi ni masa g klinik. Gambar Rafiq yg last tu dua Jumaat lepas. Masa cuti sekolah. Baik banyak dah. Hilang parut... Alhamdulillah.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails