Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 18 April 2013

Sesekali...

Assalamualaikum...

Lama rasa tak tepek gambar sendiri. Tengok mama PPG tepek gambar kat blog beliau aku pun terasa nak tepek gak arrr.

Pastu belek2 fon apakah dah lama takde muka sendiri. Betapa sekarang gambarku tak penting lagi. Huhu. Ke sebab aku dah tua dan kurang comel? Hihi....

Ni gambar kat kelas pagi tadi. Mek dah boring dok kat bilik rawatan. Sebelum rehat mailah kacau aku macam biasa.

Ada perubahan tak di wajahku? Comey tak Kak Ton???? Hihi.

Ok ok aku mengaku hari ni aku pakai bedak arab warna russet. Aku sebenarnya tak rajin nak berbedak. Tapi anakku udah kompelin dan membezakan dgn kawan2 lain. Susah juga ek anak ngan mak satu tempat.

Pagi tadi lepas pakai bedak dan calit sedikit lipstik itu pun dia kompelin. Ummi pakai lipstik je? Yang warna warni kat mata tu? Adoiiii. Aku ada sebenarnya tapi dah lama sangat.

Rasa kena beli baru dah sbb expired. Yg bedak arab tu pun kirim kat kawan dia balik kedah. Takde maknanya aku nnk g soping beli barang makeup. So not me la. Hihi.

Kisah aku kat sekolah pula...

Well hari ini aku tersangat sibuk. Dari pagi dok ajar budak nyanyi The Mulberry Bush. Pastu tambah ajar lagu untuk persembahan bulan depan. Bayangkan 3 kelas. Maknanya selama 3 jam aku dok melalak menyanyi dan melompat.

Pastu sibuk bertambah dengan kedatangan ibu bapa. Semua nak jumpa aku. Satu kes anak kena demam campak juga. Susah2 carikan buku untuk homework semua rupanya hari ni anak dia dah dtg sekolah hari ni. Hampages betul.

Sorang lagi kes anak dia amik duit dia. Dan bagi kawan2 kat sekolah. Tak mampu nak setel hal tu suruh Penolong Kanan HEM je. Letih wooo. Mengahhh!

Sikit je. Tengahari sambung jualan untuk tambah dana kelab guru pastu aku pun fulangggg. Fulang marilah fulang... Marilah fulang bersama2....

Merapu dah.

Sampai jumpa.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails