Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 21 April 2013

Tempat bersandar...

Assalamualaikum.

Bersiaran dari rumah mak. Datang awal sikit. Boleh balik awal. Takut penat sgt pula esok nak kerja. Anak2 nak sekolah.

Kesihatan masih on off. Tapi bersyukur masih dapat jenguk mak setiap minggu. Tengok mak makin sihat. Dengar cerita mak dah boleh jalan sikit2. Dah boleh basuh pinggan. Amboi.... Hihi.

Sebenarnya mak ni nak duduk rumah sendiri. Itulah kekuatan mana2 ibubapa kita. Kalau boleh memang nak rumah sendiri. Rumah anak2 walaupun selesa tapi tidak seselesa rumah sendiri.

Tengok gambar Fatin elok bersandar kat belakang mak. Sama je macam aku dulu. Sekarabg tak bolehlah bersandar lagi. Aku berat. Hihi. Sendeng2 sikit boleh la...

Dulu kalau tidur dengan mak, mesti masuk kaki atau tangan bawah badan mak. Suka kena penyek. Besttt!!!

Dan sekarang bila anak2 buat kat aku, barulah aku tau betapa tak selesanya ada 'benda' bawah belakang. Dan aku pun faham betapa perlunya anak2 rasa mendapat kekuatan dari mak.

Tengok lagi sekeping gambar depa dok ngepau tok punya instant drink. Mana yang makan makanan tok la. Hihi. Macam2!

Yok. Sampai jumpa.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails