Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 14 April 2013

Kesayangans

Assalamualaikum.

Tak boleh lena lagi. Saja nak share sikit pasal aku. Bosan ke tak korang baca?

Agak2 bosan g la lena ye. Hihi. Tadi masa g makan jumpa sahabat satu tempat kerja. Datang makan sekeluarga. Terus ku dakap si bongsu kesayangan beliau.

Aku panggil Naufal Bam Bam. Masa Naufal ni belum boleh jalan, beliau sgt tembam. Yang paling best, beliau suka dan pasrah bila digomol. Hihi.

Pegang dia kejap je terpaksa pass kat mummy dia semula sebab Fatin menjadi tarikan si Naufal. Bahaya tu. Campak Fatin belum kering lagi.

Balik rumah jadi teringat sangat kat si Bam Bam. Terus wassep mummy dia mintak gambar... Hensem la si kecik ni... Gerammm....

Yang aku nak cerita. Aku dengan budak2, sgtlah attached. Walau pun budak tu tak selesa atau tak berapa suka, aku memang suka sgt.

Yang kalau selalu nampak aku macam sombong ngan budak tu adalah sebab aku paksa diri aku jadi camtu. Aku tak mau jadi teringat sangat. So selalu buat dono padahallll... Aku sayangggg sgtttt... Menitik air mata ooo... Bila teringat sangat...

Dari aku kecik lagi. Aku suka ngasuh adik2 aku. Pastu adik dah besar ngasuh dua pupu aku. Anak sepupu arwah abah. Sampai perkataan pertama dia sebut "mak" dan org yg dia panggil mak tu aku la.

Pastu ngasuh anak2 buah aku. Apa depa nak, apa kerenah depa, semua aku layan. Aku mewahkan, tunaikan permintaan selagi termampu....

Bila anak2 buah dah besar, agaknya depa pikir depa dah besar jadi patut kurangkan manja kot. Tapi kalau depa terus manja, percayalah, mandak akan layan korang sama macam dulu juga. Walau korang dah kawin pun, korang tetap anak2 mandak.

Kasih beralih pada anak2 kawan2 pula. Adoiiii. Ngan Si Naufal tu terasa nak lempang2 pun ade. Geram sangat. Bukan nak lempang bagi sakit... Tapi gerammmm. Korang paham kott? Hihi.

Buat anak2 buah sekalian... Mandak tetap akan manjakan korang sampai bila2.

Buat anak2 kecil yang comel2 comot2 ketahuilah diriku selalu merindui kalian.

Muuuahhhss. I miss you all forever.

Peluk cium ketat2 hokkay?

Nah tataplah gambar si Bam Bam. ♥♥♥♥

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails