Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 23 April 2013

Perlahan sikit brader!

Assalamualaikum.

 Landing time sambil ngapdet sikit. Sat lagi jam 5 nak menjemput mem kecik pula.

 Pagi tadi jalan ke sekolah ada super jammed. Jalan Kuala Selangor menuju ke Kepong kemainlah byk kereta. Dulu walau pun jem aku managed to reach school on time. Tapi la ni aku super sopan, super sabar dan mungkin juga super slow. Hihi.

Sebaik memasuki susur ke SD, dikejutkan lagi dengan deretan kereta. Ada sebuah kenderaan ini telah membuat hatiku panas. Beliau drive super laju di jalan super jammed!

 Mujur aku dah super sabar jadi aku hanya diam je. Lagi pun mek ada kat sebelah. Tak mau dia copy cat perangai tak elok. Super laju satu hal. Pastu dia masuk pula depan keretaku. Ada stiker kononnya apa? "Perlahan sikit, brader!".

Entah kenapa aku rasa macam tuju kat diri dia sendiri pula. Hihi. Tapi bengang aku tak kemana pun. Hilang kelibat kenderaan tu, marah aku pun hilang.

 Ya udah. Mau selip jap. Samai jumpa.

 Assalamualaikum.

 p.s: buat pihak berkuasa plis jgn saman ai sbb guna fon masa drive. Actually tgh berhenti ni. Gara2 traffic light tak berfungsi, maka jemnya merah parah!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails