Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 28 April 2013

Tersenyum kembali...

Assalamualaikum.

Berita menyesakkan dada itu telah membuatkan aku tidak boleh tidur. Sedih yang bersarang di hati telah menyelubungi segenap ruang jiwa.

PadaNya tempat aku luahkan segala. Menjujut keluar air mataku. Mengadu pada yang satu. Memohon kesejahteraan kesayanganku semua.

Akhirnya aku terlelap jua. Aku dianugerahi pelangi indah dalam mimpiku. Bertemu dengan kesayangan. Yang aku tak kenal. Tapi aku sangat sayang padanya. Dia juga begitu.

Tanpa sedikit pun sentuhan, tetapi kehangatan kasihnya sangat mendamaikan jiwa. Kata-katanya. Yang selama ini aku rindui. Aku sangat tenang. Damai. Ibarat bertemu kekasih yang tak pernah aku miliki.

Huwawawa. Mampis la. Itu sekadar mimpi ya. Mainan tidur. Takde ciri2 mimpi benar pun. Sebab aku terlena lepas subuh. Haha.

The point is that dream really makes my day.

Assalamualaikum.

Gambar hiasan hari ini.... Tidur berirama dari Fatin Rafiq. Hihi.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails