Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 9 April 2013

Ayat yang pedihhhhh...

Assalamualaikum...

Malam ni nak membebel sikit la. Pasal ayat yang power. Pedas. Menikam. Hihi. Apa lagi ek....

Hmmm... Aku ni kan. Dulu. Dulu la. Mmg jenis cakap terus. Kadang mmg aku tak fikir pun. Main cakap je.

Pastu makin usia bertambah.. Makin aku rasa aku tak payah cakap banyak perkara yg aku rasa. Atau yg aku tak puas hati.

Tapi bila buat macam tu banyak benda tak setel la pulak. Mungkin juga membuat orang memendam rasa bila sesuatu benda tak clear.

Contohnya yang terbaru kisah aku dalam berkawan ni. Semakin aku fikir semakin betul dan make sense dengan apa yang berlaku di sekeliling. So aku ambil keputusan buat macam biasa sambil tak menyibukkan diri macam sebelum ni.

Well. Aku pun pandai fikir juga. Walau selalu nampak macam tak fikir. Dan selalu buat tatau. Aku tak mau fikir sebab aku akan fikir sampai aku menangis. Sampai aku tak boleh tidur berminggu2.

End up. Jalannya macam tu juga. Susah nak ubah orang ni. Taklah semudah yang kita sangka. So aku tak nak fikir nak ubah apa2. Biar je la. Ikut je lah flow.

Nak kata apa kat aku... Silakan.

Pesan aku... Nak yang berkenaan ingat. Kalau aku pula nak kata kat korang. Lagi banyak. Lagi pedih. Lagi menyakitkan. Tapi aku tak buat. Korang pikir la.

Sedap sangat kata kat aku kan. Aku dah buat kenyataan bela diri. Tapi utk diri sendiri la. Bukan untuk kau...kau dan kau. Biarkan perkara ni remain sikret.

Biar kau remain fikir kau bagus kan. Macam tadi kau buat kat kawan2 lain. Hihi.

No heart feeling ok. Aku still sama. Layan sama macam biasa. Cuma sekali terluka....

Aku minta maaf. Sampai jumpa.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails