Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 19 Julai 2010

Kurma

Hai hai hai...Sebenarnya malas nak berjualan tahun ni. Tapi KRZ sound2 aku kata aku tak saport beliau langsung maka aku pomot sikit kat blog aku nih.

Kurma special untuk Ramadhan dan Aidilfitri tahun ni. Yang paling mendapat sambutan adalah yang ini....
Buah Kurma Arabia Eksotik
(RM16.00)


murah je, sama macam ko beli kat luar,
sama macam ko beli kat mana2 supermarket.

Yang ini pulak kedua terfofuler....Buah Kurma Arabia Dengan Badam
(RM17.00)


Pon murah jugak.
Cuma yang ini ko boleh tolong kawan.
Kalau ko anggap aku kawan la, kan?

Ok, untuk yang berdekatan, aku boleh hantar by hand.
Tapi kalau jauh kena oder minimum 20 kotak,
baru berbaloi nak mengepos.

Kalau nak suruh pos kena la bank in/transfer wang
Pastuh, sila email bagitau details yang
korang bank in atau transfer tu
di fidahaida@yahoo.com atau kat fesbuk je..

Tapi lebih baik korang email dulu....

Tiada paksaan tau, kalau rasa nak dan sambil bantu kawan2
apa salahnya beli, kan?

Jumpa lagi, Wassalam.


Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails