Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 15 Julai 2010

Sarapan

Inilah rupa anak dare aku pagi2 setiap pagi, dah siap mandi dan pakai unipom, dia akan bersarapan.
Memang wajib setiap pagi. Sebab dia makan kat skul dia kol 10 pagi. Lama jugak kan nak tunggu. So, walau sikit dia tetap akan makan juga.

Dan sekarang pandai mintak nak style ikat rambut macam mana. 3 getah la, siap mintak nak simpul (dendan)....

Cepatnya masa berlalu. Cepatnya anak2 ni membesar dah pandai nak minta itu ini.... kan???

Nampaknya makin cepat la aku tua. Eh, KRZ lagi tua! Haha!

Jumpa lagi nanti,
Bye!


2 ulasan:

Acik Lana berkata...

x ilang lagi tanda kat ahi dia tu..hehe

Aidafidah berkata...

Keganasan maminya....

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails