Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 18 Julai 2010

Yeay!!!! Jalan2 di OU!

Macam tak biasa g OU.
Padahall situ la tempat yang selalu aku pegi,
senang nak g, senang nak parking bagai.

Haha... Agaknya KRZ terbaca luahan hati aku semalam kot???
Miahaha! Yesss!!! Berkesan!!!!!

Sebab KRZ nak kelainan, tak mau aku boshan...
kali ni kami meronda kat luar OU pulak yer...

Ada waterfall, ada hutan2 secotet.....kolam ikan kap dan kolam ikan2 tempatan. memang seronok sampai tak mau bergerak anak2 aku.

Kemudian masuk di New Wing,
nampak benda menakutkan ini....panggil anak2 ajak bergambar tapi takde sapa yang sudi...
boleh tahan penakut jugak depa ni.....
haha... penakut Baizura masing2....

kemudian kami terjumpa pameran kertas... ni yang tajam2 ni dari kertas la....
Unik kan? Tapi malas nak tengok dalam2 sebab
bimbang anak2 aku mengusik benda2....

Pastuh singgah kat pemeran LG khas
untuk amik gambar ni jer..... dey apa da KRZ, muka aku mana????
Puas meronda, kami pon pulang.
Cuci2 mata jer....
Jadilah dari terperok kat umah!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails