Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 30 Julai 2010

Hadiah!

Salam buat semua. Dah ada gambar ni sejak semalam tapi sebab bizi bizon maka tak sempat nak update.

Hmmm... hari Khamis iaitu semalam, aku dapat pakai baju corak batik lama yang aku beli dan tenpah kat JB dulu. Happy la kan, dapat pakai baju lama. Ni gambar kat komputer lab sambil En. Isma tekun mendengar lagu
ke hape ntah kat seberang sinun....

Pastuh yang lain2 semua macam biasa hari aku kat skul
kecuali ada sorang murid bagi aku buku ni. Rasanya nama dia Normainie.
Sebelum ni dia dah bagi pen. Pon berlambang BSN jugak.
Sebenarnya tak nak amik, tapi macam kesian pulak.

Sebab sebelum tu aku nampak Hana pun ada juga satu.

Kalau tak guna tahun ni, aku guna tahun depan buat rancangan mengajar peribadi aku. Terima kasih kerana sudi nak bagi.

Depan mata dia aku cop nama aku tunjuk aku hargai
apa yang dia bagi.... Tengok dia senyum je.

Dah la ye, jadi untuk hari ni, KRZ nak ajak aku keluar tu.
Jumpa lagi nanti. Bubye!

2 ulasan:

Ilriady Al-Kalantani berkata...

sy dpt pen BSN dr maine 1setia

Aidafidah berkata...

Pembetulan, Normainie, 1 Rajin.

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails