Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 23 November 2010

Bila lapar....

Salam.

Tengah2 malam KRZ mengadu lapar sedang nasi dan lauk sudah pinish. So aku tekad nak masakkan Maggi untuk beliau. Haha...

Citer masak megi pun nak publish. Pedulik arrr...ni blog aku, kan.... Lama jugak rasanya tak masak megi ni.

Selalunya KRZ masak sendiri sebab dia yang nak makan. Dan aku tak suka sangat makan megi ni pon.

Jaman dari kecik sampai anak dara dulu selalu jer jadi tukang masak megi abang Adi aku. Dia suka sangat kalau aku masak. Siap oder nak telur macam mana.

Nilah hasilnya. Boleh dah nak makan baru aku teringat ada sikit udang mentah dalam peti. Takpelah, lain kali boleh masak lagi...
Wassalam.
Bubye!~

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails