Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 27 November 2010

Siapa punya angkara????


Hello....

Kui kui kui... naik pengsan aku ketawa melihat perangai Fatin tau. Alkisah aku ngan KRZ sedang bersiap nak kuar g main badminton.

Beria ajak Fatin. Bila dah siap masa untuk aku ambil Rafiq yang sedang tido.

Terkejut aku tengok dah siap bertutup dak Rafiq dibuat akaknya. Terus panggil KRZ dan capai kamera nak rakam bukti.

Geleng kepala si KRZ melihatnya. Haha! Ada2 aja kan, tu buat macam tu supaya aku dan KRZ tak namapak Rafiq kat mana la. Biar Rafiq kena tinggal???

Atau pun kononnya alasan nak selimutkan Rafiq??? Sayang sangat yer kat adik???

Haha... Fatin owh Fatin!~

1 ulasan:

Anna Farhana.. berkata...

cute!!
confirm fatin xnak ajak adik dia pi main badminton gak.:DDDD

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails