Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Rabu, 3 November 2010

Sunway Lagoon (Again) - A Complimentary!

Hai semua....

Ahad lepas kami sekeluarga g Sunway Lagoon lagik. Dalam dok kempelin fulus kurang, camana boleh g? Hehe...sebenarnya dapat tiket free complimentary from KFC!

Macam mana pulak boleh dapat??? Adik bongsu aku bagi da...Neway, thanks to Amat. Merasa la anak2 akak kau ni g mandi manda lagi...hihi!

Ni sementara tunggu KRZ g toilet, kasi depa main2 pasir dulu..... Yang beria mandi, tentulah budak ini, powerpuff girl aku.... Minat sungguh mandi manda sampai kecut jari jemari takde dia peduli tau.... ni aku ngan Rafiq tengok jer, dari jauh.... aku dah tak tahan sejuk, dia boleh lagi nak g main air.....

Budak ni pulak, awal2 lagi aku & KRZ paksa masuk bawah payung hujan, pastu naik slide besar dan dia ada tertelan air....Dia macam fobia la....Tengoklah dia bagi peace pun sambil tak pandang...sungguh tak ikhlas!~

Selepas agak lama Fatin bermain2 air, timbul keinginan dihati Rafiq dan dia pun masuk semula ke dalam air. Tapi bahagian yang paling cetek la.... kemain seronok lari2 tendang2 waves buatan tu... Siap ada gaya combet dalam air... Sukati kaulah Rafiq.....

Dak ni sampai ke akhirnya masih mau berendam...habis kembang kalau aku jadi dia....

Dan ini snap sebelum g mandi bilas air biasa....Gudbye Sunway Lagoon!~

Sebab anak2 dah menjerit2 lapar, KRZ ajak g makan ...sambil makan sambil tengok Halloween Ice Skating.

Anak2 pun nak buat gaya hantu jugak....
Layan jelah!~

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails