Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 6 November 2010

Creamy Cheesy Spaghetti

Hai hai hai.... Hmmm...Cerita hari Deepavali takde, sehari dok umah sambil layan cerita tamil. Hampir pengsan kerana setiap dialognya ada perkataan "Tetak!". Haha!

Hari ni Sabtu, pagi2 lagi KRZ tanya aku teringin nak makan spaghetti tak??? Mestilah aku jawab ya. Dah lama tau tak makan spagheti yang KRZ masak.

Kena pulak aku sebelum ni pulun diet.... jadi segala bentuk makanan berkarbohidrat ni aku tolak la, tak makan langsung.

Ni ha rupanya... CREAMY CHEESY SPAGHETTI.... Sepinggan penuh KRZ hidang, sudah2 makan terus terasa gemuk.... so diet aku bermula semula sekarang!~ Dan udang sama sotong ini memang feberet aku... puas makan oooiiiii.... Neway thanks to KRZ, Lain kali sila la masak lagi dan aku sedia nak makan lagi.... haha...

Jumpa lagi nanti. Wassalam.....

1 ulasan:

erin berkata...

wow, sedapnyer...takyah diet la fida, bedal jer hehehh

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails