Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 21 Mei 2010

Dinamika Kumpulan

Hari ni kami buat aktiviti Dinamika Kumpulan.
Ni kumpulan aku, kumpulan hijau. Ada tiga kumpulan dan enam jenis permainan.
Yang pertama belalang belatuk... kelakar lama tak main...

Kedua pertandingan mencipta YELL...
aku cadangkan buat gini
We are dynamic, we are dynamic,
hoh hoh hoh hoh hooooohhh....

syukur sebab kami menang.

Ketiga masukkan paku bertali dalam botol, menang jugak.

Yang keempat pass baton guna paha.
Menang jugak... dah tiga emas.

Game keempat Pramugari Buta. Kalah.
Kelima perbincangan kumpulan, dapat no dua.
Dan akhir sekali Guessing The Word. Kalah.
Sebab depa lantik aku, mana lah aku tau istilah Mathematics kan..

Haha..Tapi seronok, dapat hadiah.
Yang perempuan dapat purse batik dan yang lelaki dapat necktie.... Akhir sekali, aku tepek lagi gambar Team Hijau Dinamik!!! Yeah!!!!

3 ulasan:

Dijah berkata...

farada tak ton mcm datin punya"very good, very good, yeahhhhh"
kwang3..

Dijah berkata...

correction:

farada - ada

Aida Omer berkata...

Takdelah Khaty, Yell ni aku buat masa berpengakap kat sekolah menengah dulu.

Kalau sama pun DEL yang tiru aku! Hehe!:P

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails