Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 7 Mei 2010

Teacher-made Teaching Aid (Day 5)

Sengaja aku nak habiskan cerita ini supaya esok boleh masuk cerita baru. Hmmm.... Hari kelima bermula dengan geng aku la, geng nak g kelas dan geng nak ke dewan makan. Biasanya aku tinggalkan depa sebab depa jalan dengan lambat. Lemas betul jalan bersantai2... aku rasa macam banyak benda yang tertangguh.... Selepas sarapan terus gerak ke kelas sebab hari ni masuknya awal setengah jam.
.
Aktiviti pagi tadi adalah perbincangan kumpulan dan presentation. Kemudian, sampai masa makan tengahari dan ini adalah hidangan aku. 3 keping daging dan satu senduk sayur berlauk sotong. Akhirnya dapat makan sotong setelah lama mengidam sejak tengok kat blog Sue Joshua. Lepas makan, aku gegas tinggalkan rakan2 untuk pergi ambil baju di laundry dengan bayaran hanya RM2. Selepas meletakkan baju di dalam bilik, terus naik ke kelas dan sambil2 dengar presentation rakan-rakan, aku memulakan projek, gunting.... tampal... warna dan siap.... Maaf lah aku dah mengantuk jadi entry ni ala kadar saja. Jumpa lagi nanti. Wassalam. Bye!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails