Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Ahad, 20 Oktober 2013

Bukti.

Assalamualaikum.

Gambar kat bawah sekali ni, bukti aku basuhkan kasut sekolah anak2. Bukan tunjuk kat korang, tapi anak2 ummi, Fatin dan Rafiq, inilah buktinya.

Setiap hari nak pakai kasut bersih. Tapi tak pandai nak jaga kebersihan kasut. Rafiq ok sikit sebab tadikanya kecil.

Yang kasut Fatin tu, Allahu. Sengaja aku tunjuk sebelah yang aku dah sental. Komen aku pada Fatin, belacan pun lagi comey dari kasut hang.

Pada kesempatan ini juga aku nak merakamkan ucapan jutaan terima kasih buat mak tersayang basuhkan kasut Aida dulu. Tak ingat sejak bila mula basuh kasut sendiri tapi sebelum tu mesti mak yang uruskan. Terima kasih, mak. Lebbiu. Mmuuahhs. ♥♥♥

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails