Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 5 Oktober 2013

Siapa yang tak sudi sebenarnya?

Oh, pelissslah. Tolong jgn nak merapu tak ketahuan sangat boleh tak?

Jangan sampai orang benci,
Jangan sampai orang meluat,
Sekali kau kata tak sudi,
Selamanya aku jadi kekwat.

Wahhh!!! Terpantun pula ya. Inilah kisah kita dalam bersahabat. Nak berkata sesuatu, kita ikut rasa saja.

Terlajak perahu bolehlah diundur. Terlajak kata?? Benda lain yang mengendur... Huahua.

Lawak je hokkay. Jangan nak sentap sangat. Rileks la. Kata nak berkawan kan. Kena tahan gurau la.

Dan kalau nak tahu stail aku berkawan mmg macam ni. Bukan setakat berjumpa, bertanya khabar pun jarang. Yang jadi aktif sekarang ni pasal aku tgh bosan. Cuti lama kan. Masa lapang banyak. Lapang dengan handphone. Sambil teman baby.

Kalau aku lapang dan g buat keje rumah, baby akan terjaga. So baik aku lepak teman dia tido sambil aku boleh bersosial di alam maya.

Yes. Aku berkawan akan ingat dlm hati je. Jadilah tu kan. Doakan selalu. Sejahtera setiap masa.

Bila aku teringat sgt kat kawan2, akanku termimpi. Dan sering juga terdengar suara memberi salam mengetuk pintu rumah. Scary la pulak ye. Hihi.

Ya udah. Merapu pula malam2 ni.

Sampai jumpa.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails