Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Sabtu, 15 Mei 2010

Cultural Night

Macam2 persembahan dapat dilihat. Dari Indonesia saja sudah berjenis2 tarian dan nyanyian. Tambah lagi ngan Thailand, Filipina, Kemboja, Vietnam dan Laos. Dari Malaysia? Boleh aku hantam buat dikir barat sorang2 aku. tapi sekadar tunjuk jer la. Kemudian aku nyanyi lagu Pengakap.
.
Mengikut kata seorang rakan Pengakap (kat Mesia), lagu ni dinyanyikan sewaktu Pengakap Malaysia menyertai Jambori Pengakap Dunia di London tahun lepas.
.
Saya dari Malaysia suka hati
suka suka suka suka suka
suka hati...

.
senang jer dan boleh ulang berapa kali yang ko suka... kalau kawan dari Thailand, suruh la dia ganti dengan Thailand. Gitulah seterusnya.
.
Dan maaflah kerana aku takde amik sekeping pon gambar presentation kerana bila lagi nak tengok persembahan kawan2 kan?
.
Ni semua gambar berkapel2 dengan kengkawan. Ms Mayuree from THAILANDMs Phoung from Vietnam Mr Taufik(Indonesia) & Mr Paolo (Timor Leste) Ms Amphay from Lao PDR Ms Inthala from Lao PDR Mr Satria from MataramMr Puty from Cambodia Ini dengan Dr Ida Karnasih & 2 lagi Eni dan Tina Mr. Sofyan (Indonesia too, which part dah lupa la...)
Sampai jumpa lagi,
Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails