Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 31 Mei 2010

The Closing Ceremony

Majlis bermula dengan ucapan aku sebagai Vice President... tak tau kenapa depa lantik aku padahal muka aku kan menyombong manjang... kendian ucapan ketua comittee, Dr. Ida yang mengumumkan 5 peserta terbaik dalam pencapaian yang mana aku tak dapat pasal aku bukan boleh sangat matematik kan.... tetapi rupanya terpilih juga sebagai peserta paling digemari... aku konpius mengapa emreka menyukai aku, sebab aku kan garang, dan masih mengekalkan sipat samseng kuat gadoh... haha...

lepas tu ada ucapan penutupan oleh Pengarah QITEP. Closing dia guna tukul tu la, diketuknya lima kali..

dan simboliknya beliau menanggalkan tag nama kitaorang..... kemudian apa lagi posing time...
beramai2...aku dan Dr Ida.... my photographer...

Me n En Fadjar Shadiq... thanks sebab sudi bawak aku soping last menet...
rasa close ngan beliau kerana katanya
muka aku seiras muka anknya....

Ms Puji... ni antara fasi yang jadi geng aku jugak ni...
sebab sanggup teman aku...
terima kasih banyak2....

Bergambar, bergambar lagi sampai kami diarahkan mengambil sesuatu di sini... balik bilik, aku amik gambar semua yang aku dapat...sijil dan segalanya, terima kasih.....


Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails