Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 7 Mei 2010

Teacher-made Teaching Aid (Day 4)

Hehe...Aci tak aku delete gambar aku dengan Cik Dewi tu. Sebab gambar tu hari keempat aku letak kat cerita hari ketiga. Hari ketiga ni tak terlalu banyak pengisian cuma aku busy kena amik gambar orang sana sini. Haha... Cerita bergambar bermula dengan gambar poyo aku..konon menumpu perhatian sangat la tuh. Tapi kawan2 aku semua kat sini semua kata aku serius waktu mendengar ceramah. Abis tu, aku berjauhan dengan keluarga dan rakan taulan di Malaysia untuk apa???? Mesti betul2. Penat jangan cakap la. Pasal guna kepala otak... Hari ini kami mengukat ketinggian. Seronok kemain masing2 tetiba rasa macam anak2 kecil. Hehe...dulu kecik2 tak puas main, gitulah...
.
Sebelum break for lunch, depa ajak aku posing kat bendera beberapa negara. Cantik jugak kan???
Dan lunch aku adalah...... Cerita hari keempat berakhir di sini dengan gambar aku sendirian berlatarbelakang bendera Malaysia. Korang nampak ke tidak??? Maksud aku bendera tu la, kalau aku korang tak nampak, keji la tuh....Haha...
.
Sampai jumpa lagi esok atau malam ini kalau rajin...Wassalam.

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails