Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 7 Mei 2010

Jom ke Malioboro Part 2

Haha..sebenarnya aku dah buat panjang punya entry tadi tetiba jadi problem yang terlampau dahsyat. Aku delete separuh dan sangat rajin nak mula taip satu bahagian lagi. Cerita kedua bermula kami bersiar-siar di sekitar Malioboro. Banyak gerai atau warung di tepi jalan (lesehan:kedai tepi jalan yang di bawah). Masing2 dengan menu tersendiri. Tapi kebanyakannya menghidang ikan lele. Ikan lele ni kalau di Mesia, namanya ikan keli. Taklah susah sangat, kan?
.
Kebanyakan lesehan ini mempunyai pemuzik jalanan yang tersendiri. Ada juga yang mempunyai dua kumpulan. Aku suka jer tengok depa ni menyanyi.. menghiburkan... Kemudian kami meneruskan perjalanan menuju ke kubu Vredeburg. Gambarnya mula2 aku dah letak...haha...
.
Sepanjang perjalanan, ada juga sate jalanan. Ramai jugak yang menjual. Kemudian bila tibe di kubu tersebut apa lagi, macam2 aksi dapat disaksikan antaranya.... Melompat kegirangan.... Bayangan manusia keji yang berhasrat mahu mencacatkan gambar. Makan kacang tapi tak boleh buang kulit kacang merata2... Haha... Dan yang paling tak tahan bila aku dapat rakan aksi JELEK awek yang sebelum itu kemain posing macam2 gaya penuh seksi. Haha.
.
Kalau dia tahu aku publish gambar dia ni, mahu terus perintah berkurung.... Nak tengokkk??? Ni ha....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Juan Ju Onn..... !!!!!! Buruk Giler!!!!
.
Lepas ahli korum dah cukup, kami pon pulang....Ok, sampai jumpa lagi nanti...Bubye!!!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails