Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Khamis, 6 Mei 2010

Teacher-made Teaching Aid (Day 3)

Hai hai hai... maaf lah hari ni lambat ngapdet.... pasal ada penceramah lain yang hebat sangat sampai aku tak sempat ngapdet waktu dok dengar ceramah tu... hehehe.....
.
Cerita bergambar dimulai dengan gambar sarapanku.....
Hidangan untuk sarapan adalah lontong... oleh sebab aku sedang berpantang, maka no nasi and no lemak, only the lauk saja... hahahhaa... eh-eh, baru bagitau yer aku sedang diet??? Sori ha...takde niat nak berahsia tapi malas pulak nak kecoh2. takut esok2 tak kurus korang gelak jer kat aku... hehehehe...
.
Ini pulak hidangan waktu break pukul 10.00, kalau yang membalut tu telur, aku makan.kalau tepung, aku makan isi jer...Lepas lunch, sori gambar lunch takde, kami disuruh melantik Mr. Presiden.... setelah mengundi...
Inilah dia...
Mr. Ngakan Putu from Bali, Indonesia...dan setelah itu harus ada pelantikan vice presiden...nak tengok sape dia??? Entah kenapa dia di lantik tak tau la, aku tak setuju langsung.......
.
Nak tengok ker sapa dia???
.
1
.
2
.
.
3
.
.
.
4
.
.
.
.
5
.
.
.
.
.
Tadaaaaaa........
Aku la!!! Haha!!!!
Ada cerita lagi tapi nanti sambung lagi..bubye!!!

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails