Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Jumaat, 14 Mei 2010

Road to The Dining Room

Haha...Gud monink everyone! Pagi ni nak cerita jalan menuju ke Ruang Makan. kalau pun korang tak seronok nak baca, aku sengaja nak publish sebagai kenang2an. Model dalam cerita ini, roomate aku Fantha. Ok...agak jauh jugak dari dorm kami, tapi pada aku ok, dapat senaman sikit setiap kali sebelum dan selepas makan, ye tak..... hehe... Kami melalui 3 asrama kalau tak silap aku. Dan ada satu ruangan yang seumpama triangle... eceh-ceh, sejak duduk sini semuanya matematik ooiii.....dan akhirnya kami tiba di ruang makan... Selama 28 hari, inilah tempat kami melantak....hahaha..dan sarapan aku pagi ini adalah..... Haha...masih lagi say no tu nasik yer...sampai jumpa lagi...Wassalam...

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails