Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Selasa, 4 Mei 2010

Teacher-made Teaching Aid (Day 1)

Setelah selamat sampai, aku terus g kelas. Hmmm.. aku pastinya so excited kerana diberi beg batik yang sangat menawan, besar dan boleh bawa notebook. So this bag will be my official bag in Jogja. Banyak juga benda lain, termasuklah kompass dan set squares.
.
Dah lama tak sebut kompass dan set squares, rasa aneh pulak. Last aku sebut waktu form 5 la dulu...hahaha...
.
Kemudian kami dibawa melawat sekitar kawasan. Rupa2nya tempat ini baru saja dibuka. Padanlah dormnya begitu menawan!! Haha!
.
Ada Unit Playground yang ditempatkan pelbagai bahan pengajaran yang khusus untuk murid belajar sambil bermain... yang menarik aku adalah lompat katak... menarik...ada banyakkkk katakkk...hehe
dan ular hidup...berpinar mata melihatnya...
satu lagi adalah ni duit contoh dinamakan "PERAGA UANG"....
hik3...lucu pulak bila menyebutnya....selepas keluar bilik tu kami disuruh mencuba masuk ke satu tempat untuk mencari jalan keluar... Apa nama benda ni aku pun dah lupa...mampuh tersesat tau...haha.. tapi aku dapat jer keluar, ikut pintu masuk...haha...
.
Selepas itu kami kembali ke kelas dan melakukan aktiviti kumpulan dan inilah hasilnya. Owh, sangat penat hari pertama. Aku tak g makan malam pun terus melepak tido kat bilik.... Sekian cerita hari pertama...

Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails