Keluarga Tersayang

Keluarga Tersayang

KESAYANGANS

IKLAN

Isnin, 31 Mei 2010

Farewell Party

Selepas closing, kami terus ke dining room untuk menikmati hidangan barbeque. Sedapnya, akhirnya dapat makan sotong yang aku idam-idamkan. Tapi bila makan aku macam nak munt..... sebab half-cooked. Aku pon apa lagi, g la keluar tempat depa dok panggang bagai suruh buat bagi well done untuk aku.

Ini pose aku dengan ex-roomate, Fantha dari Laos....Walaupun malam tu cuma biasa2 saja tapi memang akan kami ingat la, ada orang menyanyi dan menari, game yang pelbagai...dan juga nyanyian khusus yang hampir membuat air mataku tumpah kerana kemerduan suara beliau...owh!~~~ Kami terhibur bila dihidangkan dengan tayangan video aksi2 kami sepanjang trip2 kami, gaya tidur yang memang kelakar habis.... ini game terakhir sebelum penutup... dan akhir sekali aku dan Dr Ida..huwaaa!!!! Nangis!!!! Tamat sudah course ini......


Tiada ulasan:

Blog Pertama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails